Dag 1 en 2

2 september 2017

Ha allemaal, onze eerste reisdag was heel mooi, ondanks behoorlijk wat regen. We gingen dwars door het groene hart, hele mooie route en in de middag heerlijk weer en als toetje de Bloemendaalse duinen. We konden zo de boot op en daar hebben we heerlijk op het bovendeks van Life muziek en een biertje genoten. Na een werkelijk heerlijk diner zalig geslapen en de volgende dag  op zoek naar een fietsenmaker want mijn fiets had problemen. Gelukkig werden we fantastisch geholpen en konden we in twaalf uur op pad. New Castle is een prachtige stad en de route overweldigend mooi. Echter, de afstand met het klimmen hadden wij wat one zodat we, in het donker, om negen uur pas een hotel vonden. Moe maar zeer voldaan en na weer een bier en fish en ships zijn we gaan slapen. We hadden af en toe een bui maar verder heel mooi weer. We hebben  1400 klimmeters gemaakt, soms meer dan 12 procent dus we zijn lekker ingefietsts. We zijn in Haltwistle.

1. Willeke:
    3 september 2017
    O, ik heb 1 en 2:weer gevonden. Dat heb je met eenzijdige inelligentie. Leuke forplaatjes