Helaas...

6 september 2017

Ja, helaas zijn we nu weer aan de terugreis begonnen. Ik werd het leven in kleine hotelkamers helemaal zat. Al onze kleding is nat, vies en het stinkt heel erg en ik zie geen kans om ergens te wassen en te drogen, ik kan daar echt niet tegen, helaas. Cok kan niet in de tent en ik niet in deze situatie. Ik vind het heel jammer, vooral voor Kars. We zagen de boot naar Ierland al liggen maar we zitten nu in de trein naar de boot naar huis een illusie armer maar een ervaring rijker. Het was wel een heel mooie week, het fietsen ging prima, bedankt voor jullie belangstelling en kom maar gauw eens koffiedrinken.

1. Ada:
    6 september 2017
    Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.
    Goede reis en alvast welkom thuis! Waarschijnlijk zijn de buren wel stiekem blij, hoeven ze niet zo lang op een uitstekend diner te wachten
  2. Emmy Andeweg:
    6 september 2017
    Heel verstandig. Jullie zijn al ver gekomen en veel gezien.
    Veel bewondering voor jullie alle vier.
    Goede reis naar huis.
  3. Margretha:
    6 september 2017
    Ha jongens, ik wilde net eens communiceren met jullie. Wat super jammer, deze ontwikkeling. Een voordeel is wel dat ik jullie weer gauw zie. Tot bij de koffie, liefs Margretha
  4. Angeline:
    7 september 2017
    Jammer hoor! Maar pertje af voor jullie!!
    Welkom thuis alvast,
    Groetjes Angeline
  5. Liesbeth:
    9 september 2017
    Lieve Cok en Nel,
    Kwam na een paar drukke dagen aan jullie reisverslag toe. Jullie hebben veel gezien en meegemaakt! Jammer dat het weer niet mee zat! Goeie terugreis en tot gauw.