Vijfde dag

4 september 2017

vandaag vertrokken we met laaghangende bewolking die al spoedig overging in lichte regen. We fietsten lichte stijgingen en dalingen, zeer afwisselend landschap, tot we bij een leuk klein stadje aan een riviermonding kwamen waar we koffie met schoons gebruikten. Daarna werd het landschap veel ruiger met gelukkig niet zulke sterke stijgingen en met heerlijke lange, geleidelijke afdalingen. We hebben op een hoogvlakte, zonder bomen gefietst waar de harde wind de regen over de vlakte joeg maar waar we ook de hei in bloei zagen. We zijn stijgingen van twintig en  dertig procent tegengekomen, die moesten we lopen wat erg zwaar is, we hebben de ruige kust van de brede zeearm gezien, bramen geplukt, de bloeiende kamperfoelie, fuchsia's en brandende liefde gezien maar ook wel gedacht; waar zijn we aan begonnen....,is dit echt leuk? Nu hebben we weer een heerlijk hotel, lekker gegeten en gaan we naar bed.

1. Ada:
    4 september 2017
    Jullie zijn kanjers hoor! En jij vooral Nel. Niet alleen pittig fietsen, maar ook nog voor 3 jongens zorgen en aan het eind van de dag een verslag schrijven.
    Petje af!